Όπως έχουμε ενημερώσει με προσωπικό μήνυμα προς όλα τα μέλη μας, τη Δευτέρα, 16/9/2019 και την Τρίτη, 17/9/2019 θα πραγματοποιηθεί από αρμόδιους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Πληροφορικής του Δ.Σ.Α. ενημέρωση για τη διαδικασία έκδοσης ψηφιακής υπογραφής (εγκατάσταση, ενεργοποίηση και παραλαβή ψηφιακών πιστοποιητικών), η οποία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ηλεκτρονική κατάθεση δικογράφων.
Όσοι συνάδελφοι έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή και όσοι επιθυμούν να λάβουν ψηφιακή υπογραφή πρέπει εκτός της δήλωσης ενδιαφέροντος που υπέβαλαν στον Σύλλογο να δηλώσουν συμμετοχή μέσω του portal «www.olomeleia.gr» ακολουθώντας ΟΛΗ τη διαδικασία που περιγράφεται στον πρακτικό οδηγό που θα βρείτε συνημμένο στην παρούσα. Η ενημέρωση διαρκεί μισή ώρα περίπου και θα γίνεται σε ομάδες των 3 συμμετεχόντων. Για το λόγο αυτό η δήλωση συμμετοχής πρέπει να γίνει για συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, το δε πρόγραμμα θα τηρηθεί αυστηρά ενώ θα τηρηθεί και σειρά προτεραιότητας.
Η έκδοση και παραλαβή της ψηφιακής υπογραφής θα γίνει στα Γραφεία του Συλλόγου την ημέρα και ώρα του ραντεβού σας αποκλειστικά με τη φυσική παρουσία σας.
Το κόστος για την απόκτηση της ψηφιακής υπογραφής ανέρχεται στο ποσό των 22,00 € + ΦΠΑ 5,28 € (27,28 € σύνολο) το οποίο πρέπει να προεξοφληθεί με την υποβολή της δήλωσης συμμετοχής.
Να έχετε μαζί σας αστυνομική ταυτότητα και ένα φωτοαντίγραφο αυτής, τα στοιχεία εισόδου στο TAXISNET καθώς και τη χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Μαρία Κ. Νάκα
Τηλ: 26510 37858 || Email: info@dsioan.gr || Δικαστικό Μέγαρο Ιωαννίνων, ΤΚ 45221.
Δικηγορικός Σύλλογος Ιωαννίνων || Copyright © 2025 || All rights reserved || Όροι Χρήσης